Per què?

Per què?

Protegir el paisatge es quelcom molt important per a nosaltres , els presents, però també i sobretot pel futur de l’existència del nostre planeta.  Amb el canvi climàtic tot ha anat alterant-se i les quatre estacions han anat desapareixent convertint-se en dues. totes aquestes alteracions també ens afecten a nosaltres com a essers vius que som I les adaptacions no són facils.
I a tot això  ara hem d’afegir les inundacions, terratremols i incendis que es succedeixen a diferents racons del món,… La nostra raó pot arribar a comprendre els que són fruit de la mateixa  naturalesa,  i d’alguna manera ens fan sentir petits o febles  al costat d’aquesta força viva de la que en formem part. Però els provocats per l’inconsciència humana, aquests són imperdonables! Com podem ésser tant irresponsables de provocar desastres en el nostre entorn…, allà on vivim i allà on creixen els nostres fills sense pensar en el endemà !
Aquesta vegada l’hi ha tocat al meu entorn immediat del Baix Empordà, un altre incendi en la nostra estimada I preciosa terra. Una vegada mes l’horror de la destrucció, una altra ferida que romandrà oberta fins que es regeneri. I llavors sentir-nos curats d’aquesta estupida inconsciencia que pam a pam va fent tant de mal al nostre voltant.
Per què?

bosc-cremat-jafre bosc-cremat-jafre-canyes

1 comentario

Es cierto. Proteger el paisaje es muy importante para nosotros pero ante todo , la humanidad, debe tener conciencia que éste es un regalo de la naturaleza que nos proporciona ésta para que podamos vivir en un territorio que no es de nuestra propiedad pero que debemos cuidar para que nos facilite, nutra y proteja la existencia en este mundo maravilloso.
Estos atentados virulentos contra la naturaleza son propios de seres carentes, no tan solo del gen proteccionista, si no de toda conciencia de maldad ligada a un más que posible y probable trastorno.
¿Realmente son personas inconscientes las que realizan estas acciones? No. Pues no lo hacen sin darse cuenta.
Luego…¿En qué nos hemos convertido? ¿Qué sensibilidad y educación tenemos? ¿Qué valores estamos transmitiendo a nuestros descendientes?
¿Podemos cambiar estas actuaciones impropias de seres civilizados? Sí. Pero educando en la sensibilidad para que ésta levante una barrera que no pueda saltar la ignorancia.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *