El teatro de Wajdi Mouawad

El teatro de Wajdi Mouawad

‘Cels’ de Wajdi Mouawad

A Barcelona tornen a fer una obra de teatre de Wajdi Mouawad i com sempre no et deixa indiferent. Després d’haver vist «Incendis» al Teatre Romea l’any passat, ahir vaig poder veure «Cels» al teatre de la Biblioteca de Catalunya, també dirigida per Oriol Broggi, es poesia i filosofia i també teatralitat pura, com diu el mateix director:

«… És una obra que parla de moltes coses amagades, sota una trama trepidant, angoixant i sorprenent , que no ets capaç de copsar-les d’un sol cop.
Els personatges viuen davant teu el calvari de descobrir les parts més fosques de la pròpia identitat: allò que som, en el mes profund. I ho fan mentre busquen la identitat d’un nom. Mentre investiguen qui es l’altre. Es troben amb qui són ells i això passa davant nostre, de manera cruament i cruel, i és extraordinari…»

Us recomano aquest esclat intens d’emocions i pensaments.

Cartel de la obra 'Cels'
«Cels» de Wajdi Mouawad

Cels
Direcció Oriol Broggi
Biblioteca de Catalunya
Carrer Hospital, 56
http://es.teatrebarcelona.com/espectaculo/cels

‘Cielos’ de Wajdi Mouawad

En Barcelona vuelven a hacer una obra de teatro de Wajdi Mouawad y como siempre sucede con este autor, no deja a nadie indiferente. Después de haber visto la obra «Incendios» en el Teatro Romea el año pasado, ayer pude disfrutar de la obra «Cels» («Cielos») en el teatro de la Biblioteca de Catalunya, dirigida también por Oriol Broggi, que es poesía y filosofía, y teatralidad pura, como dice el mismo director:

«… Es un obra que habla de muchas cosas escondidas, bajo una trama trepidante, angustiosa y sorprendente, que no eres capaz de captar de una sola vez.
Los personajes viven delante tuyo el calvario de descubrir las partes más oscuras de la propia identidad: aquello que somos, en lo más profundo. Y lo hacen mientras buscan la identidad de un nombre. Mientras investigan quién es el otro. Se encuentran con quién son ellos y eso pasa delante nuestro, de manera cruda y cruel, y es extraordinario…»

Os recomiendo este estallido intenso de emociones y pensamientos.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *